Akut tandlæge i Gentofte

Hvis du har ondt eller har smerter skal du have hjælp hurtigst muligt. Derfor garanterer vi hos Tandlægerne i Gentofte at du altid kan få en akut tid samme dag.

Tandpine

Tandpine hører til en af de mest ubehagelige smerter, derfor er det vigtigt at vi afhjælper dig med denne smerte så snart, det kan lade sig gøre. Efter din nødbehandling vil du igen være smertefri. Vi vil efterfølgende indkalde dig til en kontrol, hvor vi forklarer, hvordan den endelige behandling af tanden skal foregå, således at smerterne ikke kommer igen.

Ring til os på telefon: +45 39 65 57 12

Såfremt at du måtte have smerter lørdag eller søndag, henviser vi til:

Tandlægevagten
Oslo Plads 14,
2100 København Ø

Smerter er subjektive

Hvis du er i tvivl om de gener eller smerter, du har, er akutte, kan du altid ringe til os.
I nogle tilfælde kan en snak over telefonen med en fagperson være nok, andre gange vil det kræve, at du kommer forbi klinikken, så vi kan afhjælpe dit problem.
Vi tager imod alle og selv, hvis du ikke er patient på klinikken, er du altid velkommen.
Man kan ofte være bekymret over situationen, når man har smerter. Hvor alvorligt er det? Hvad kommer det til at koste? Hvor lang tid kommer forløbet til at vare? Vi har mange års erfaring med den slags spørgsmål og guider dig stille og roligt igennem behandlingsforløbet.

Typiske smerter

Vi har nedenfor prøvet at give dig et overblik over de klassiske smerter der opstår i mundhulen samt de relaterede tyggemuskler:

01 Tygge relaterede smerter
02 Nerve relaterede smerter